Sider

mandag den 7. juni 2010

When it rains, it pours...

Sikke nogen stride strømme! Det gælder også for de sidste dages mad, masser af lækre retter og gode mennesker. Jeg var med til at finde på og lave mad til i gårs barnedåb i en del af min sammenbragte næsten-familie. Lavede mad hele lørdagen med et par generationers madkyndige mennesker.

Hyggeligt. Mange kokke, kaos, som jeg kan lide det, og delikat mad. Blandt andet en andeterrine med pistacer og vitello tonnato, som jeg poster en af dagene.
Hjemme og helt færdig faldt jeg inde i mine Mumbai-guys fra ovenpå, som var i gang med venner og grillen. Prawns med masala og tandoori kyllingelår. Postes...
I aften eksperimenterer jeg med rabarber og jordbærchips. De er skåret papirtyndt - trøffelhjernet skal luftes - dyppet i sukkerlag og tørret i ovnen. De ser fine ud. Forbliver de sprøde de næste par dage, skal de pynte nogle Food Agency hvid chokolademousse på fredag.

Og det fortsætter... jeg glæder mig stort til middag i morgen på Ebisu, ny japansk restaurant i Custom House. Er beæret og glad over, at blive inviteret til for-(for-?)premiere på restauranten og kom med ris og ros til oplevelsen.

Kasper Bergholt skriver næsten det samme på hans blogpost, som jeg ellers ville sige om det. Læs bare hans gode ord, så går jeg
i seng :-)

Ingen kommentarer: