Sider

torsdag den 26. august 2010

Kun 3 dage til Madbloggersymposium

... og jeg glæder mig! Til at være en dag i en madgladsnetværks-paradishave med 83 af de ligesindede og dog helt forskellige sjæle, som til daglig skaber madbloguniverset i Danmark.

Det er kommunikationsrådgiver Marie Sainabou Jeng og freelancejournalist Rasmus Holmgård, som begge selv har madblogs, som har fået ideen til Danmarks første samling af madbloggere. Og har kontaktet sponsorer, samlet et spændende program og ligger for med en smittende energi. Det kan kun blive godt.

Jeg glæder mig til at høre om gode madanmeldelelser og om økonomi, hold kaffepause med Coffee Collectivet og smage på mikro-chokolade og på vin fra Lilleø. Se videointerviewet med Mark Bittman, hvis blogindslag og videoer som The Minimalist, minimalisten, på The New York Times jeg følger.
Spise på Knipps Kaj om aftenen, danse, feste... Allesammen sammen med en masse andre madbloggeglade mennesker.

Har endnu ikke bestemt om workshoppen skal være om bloggens visuelle udtryk eller det, at få nogen til at læse den... eller om levende billeder på bloggen... Dagen er endnu mere spændende da jeg er ved at ændre bloggens udseende, og har trodset utålmodigheden og bestemte mig til at vente og få inspirationen fra symposiet med.

2 kommentarer:

Malou Klidmoster sagde ...

Ser frem til en spændende dag sammen med så mange madbloggere. Glæder mig til at hilse på dig :-)

kimmm sagde ...

I lige måde til begge dele :-)